Wanita Yang Memiliki Alat SXLXt Terbesar Dan Terdalam Dalam Sejarah ( 5 Gambar ).

 

Anna Swan adalah wanita yang hidup di antara tahun 1846 sehingga 1888 dan dilaporkan memiliki alat kelamin terdalam dalam sejarah iaitu sedalam 37.5 cm.

Saiz ini adalah tidak menghairankan berdasarkan ukuran tubuhnya yang memang tergolong raksasa. Beliau memiliki tubuh hingga lebih dari dua meter, sehingga hampir kesemua anggota dan organnya berukuran besar termasuk organ intimnya.

Wanita ini mengalami pertumbuhan yang sangat cepat dan bahkan ia melahirkan bayi terbesar sepanjang sejarah iaitu dengan berat 11.8 kg dan panjang 86 cm.

Secara purata ukuran normalnya alat ini ialah memiliki kedalaman sekitar 7 hingga 10 cm dan ketika terangsang memiliki kedalaman sedalam 12-17 cm.







MASTERCARD FOR GREAT DEALS ONLINE
 
PERINGATAN

Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Komenlah dengan berhemah kerana ia menampakkan keperibadian anda.

0 comments