Akibat Beraksi Ghairah, Gadis 19 Tahun Di Ugut.

 
Saya baca berita ini dari surat khabar tempatan dimana seorang gadis 19 tahun telahpun ber webcam bersama seorang lelaki yang tidak dikenalinya melalui facebook dan akhirnya ke laman sosial skype dan apabila di dalam skype gadis 19 tahun ini telah pun membuat pangilan video bersama seorang lelaki yang mengunakan nama Nickaah Nayss.


Bermula daripada pukul 1.48 pagi sehingga pukul 5 dan 6 pagi mereka membuat pangilan video gadis 19 tahun ini telah pun menunjukan kesemua asetnya di hadapan lelaki termasuk mukanya dan malang sekali aksi ghairah gadis itu telah pun dirakam oleh Nickaah Nayss dan kemudiannya Nickaah Nayss telah mengugut gadis 19 tahun itu untuk membayar duit jika tidak mahu videonya tersebar dilaman sosial.

Oleh kerana beraksi Ghairah dan diugut oleh lelaki tersebut untuk membayar jumlah wang seperti berikut:-
Membayar RM6,000 sekiranya mahu video tersebut dipadamkan dan tidak disebar. Pengadu yang ketakutan meminta jumlah itu dikurangkan kepada RM4,000. “Nickaah Nayss kemudian bersetuju dan meminta wang dimasukkan melalui akaun sebuah bank. Dia juga meminta pendahuluan RM2,000 tetapi jumlah itu dikurangkan kepada RM1,000, manakala bakinya dipersetujui untuk dijelaskan kemudian,” katanya.
Akhirnya gadis 19 tahun itu, juga seorang penuntut sebuah kolej terpaksa membuat report polis dan kes ini telah di siasat mengikut seksyen 385 kanun keseksaan.

P:S//Jadi kepada wanita diluar sana jangan la mudah sangat nak termakan pujuk rayu lelaki supaya menunjukkan aset anda dilaman sosial sebab semua itu memang akan mengundang padah sahaja jadi sebelum anda beraksi ghairah fikir kesannya jika sesuatu terjadi,dan bayangkan jika anda menerima nasib yang sama seperti gadis ini pastinya malu bukan.

MASTERCARD FOR GREAT DEALS ONLINE
 
PERINGATAN

Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Komenlah dengan berhemah kerana ia menampakkan keperibadian anda.

0 comments