Gila Sangap, Beraksi Dalam Air Depan Ratusan Pengunjung Pantai ( Video ).

 
Beratus pengunjung sebuah pantai peranginan terkenal di Rio De Janeiro, Brazil kecoh apabila sepasang kekasih bertindak melakukan hubungan intim tanpa segan silu ketika mandi di pantai itu.

Menurut seorang pengunjung yang sempat merakamkan adegan sumbang itu ke You Tube, ada pengunjung yang memanggil polis untuk menghalang perbuatan itu.

Namun sebahagian besar pula memilih untuk bersorak dan ketawa melihat insiden berkenaan.


Difahamkan pasangan berkenaan pada mulanya tidak menyedari yang gelagat mereka berjaya ‘dihidu’ namun masing-masing kemudiannya malu sendiri apabila mendapat tahu perbuatan mereka telah menarik perhatian pengunjung pantai tersebut.

Difahamkan sebaik saja selesai ‘beraksi’, kedua-dua mereka telah ditahan pihak berkuasa pantai Rio Das Ostras kerana melakukan perbuatan tidak senonoh di tempat awam.

Mereka berdua bagaimanapun dibebaskan setelah membayar denda.

FLY THE WORLD WITH DISCOUNT WITH KLM AIRLINES

 
PERINGATAN

Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Komenlah dengan berhemah kerana ia menampakkan keperibadian anda.

0 comments